lørdag 21. mai 2011

Det nyeste innkjøpet ..

.. Er en trampoline.

Vi dro til Levanger i rundt halv ett tiden idag, for å gå i innkjøp av en slik duppeditt.
Har hatt trampoline før, men det var før Ragne kom til verden. Den er da altså ganske gammel og rusten har satt sine spor i fjerene.

Så da bestemte jeg meg for å kjøpe en splitter ny en til en billig penge på Europris.
Selv så mener jeg det var ett bra kjøp, da alle kan ha glede av den. Både store og små.



Latteren til Ragne satt løst da hun var på trampolina. Alt var gøy. Pappa måtte på, jeg måtte på.. tilogmed Mormor måtte prøve den! Blir vel mer hopping imorgen, er litt tryggere når vi har fått på sikkerhetsnettet. 


En annen koselig ting, er såpebobler. Jeg synes det er så gøy. Da vi var på tur hjem fra Levanger idag, dro vi innom Prix hvor jeg kjøpte meg 3stk såpebobleting, til bare 10kr stk! Det er jo ganske billig da. 
Den ene begynner å bli tom nå, men jeg har enda to stk igjen så jeg skal ikke klage.
Har også sett etter noen oppskrifter på såpeboblevann som jeg kan lage hjemme, men har ikke funnet noen enda. Har du en såpeboblevann oppskrift du bruker? 

Håper du har hatt en flott dag!








1 kommentar:

  1. Har vel egentlig ingen spesiell oppskrift,men det lønner seg å ha i glyserol (kjøpes på apoteket). Da blir boblene mer seige..:) men pass på å ikke ha i for mye,da blir de vanskelig å vaske av klærne...:p

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3