søndag 15. mai 2011

en ekte trønder

Dagen min har blitt tilbrakt på jobb sammen med koslige snupper, mens Ragne har vært hjemme sammen med pappa'n sin. Hun har også vært på en liten tur sammen med mormoren og oldemoren sin. Tror alle har kosa seg idag.

Bilder av Ragne som ble tatt idag da hun prøvde på seg bunaden sin.
Er hun ikke fin? Og bunaden er jo bare nydelig! Er oldemoren hennes som har strikka den og det er en trønderbunad. 

Ragne og Oldemor Liv.
Bittelite blogginnlegg fra meg, før jeg skal finne sengen.
Skal på jobb igjen imorgen kl. 10:00.

Har også fått gode nyheter idag. Straks begynner ett nytt kapittel i livet vårt igjen (mitt liv i allefall).

Håper dere får en fin søndag!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3