torsdag 19. mai 2011

Straks helg..

Kommer ett kjedelig innlegg fra meg nå, som oppsummerer dagen min.
Noen ganger kan det jo være litt greit å skrive slike innlegg også, når en ikke har noe annet på hjertet. Eller hvis en ikke vet hva en skal skrive om. Kommer til å skrive i stikkord da jeg ikke er helt sikker på klokkeslett når ting skjedde.
- Sto opp. 
- Ordnet oss. 
- Ordnet musefletter på Ragne. 
- Kjørte Ragne i bhg, skulle fotograferes idag. Så jeg er spent på hvordan bildene ble!
- Da jeg kom hjem satte jeg meg foran pc'n og gjorde litt skoleting.
- Etter en liten stund på pc'n lagde jeg meg frokost, som jeg kasta i søpla ikke så lenge etterpå. 
- Satte meg i bilen og dro til vinmonopolet for mormor. Hun ville nemmelig at jeg skulle kjøpe vin til henne da hun har fått besøk av søsteren sin. 
- Etter jeg hadde vært på polet dro jeg på skolen. 
- Lunsj. 
- Første time, skulle holde foredrag. 
- Foredrag utsatt.
- Ferdig på skolen tidlig.
- Dro hjem for å jobbe litt med oppgaven, og for å slappe av litt før jeg hentet Ragne.
- Hentet Ragne i bhg.
- Utelek.
- Middag.
- Utelek.
- Trening (tredemølle + 1.time zumba)
- Kveldsmat.
- Tv.


slenger med ett bilde som ble tatt litt tidligere i mai. 




Blir forhåpentligvis litt blogging imorgen også!

Håper du har hatt en fin dag?




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3