onsdag 8. juni 2011

blomster og andre ting

Jeg har vært snill idag, og kjørt søskenbarnet mitt opp til togstasjonen.
Da jeg kjørte han dit fikk jeg mitt etterlengtede uv-filter til kameraet mitt.
Og etter som jeg er hjemmealene, måtte jeg jo selvfølgelig ta litt bilder av noe vi har i hagen, nemlig fine blomster. Jeg kan desverre ikke navnene på de, så om dere lurer på hvilke blomster det er.
spør meg ikveld, så kanskje jeg får svar av mamma.
Fine hvite blomster. Kanskje du vet hva de heter?

Dette vet jeg faktisk hva er, det er nydelige syriner som lukter godt.
Kommer kanskje litt flere bilder iløpet av kvelden også!
Har store planer om å ta litt bilder av Ragne idag, men vi får se om hun er like enig i det da?

Nå skal jeg fortsette å nyte solen, med ett glass cola og en forfriskende røyk.

Håper du koser deg like mye som jeg gjør!







1 kommentar:

  1. Stilig det øverste bilde av deg :D
    Fine blomster, aner ikke hva den hvite heter:s

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3