torsdag 23. juni 2011

endelig ..

Jeg kan med hånda på hjertet si at det var virkelig godt å få brukt macen min igjen.
Måtte bare kjøpe en ny lader til min kjære, så nå er alt bare fryd og gammen.

Har heller ikke hatt internett på gud hvor mange dager, uker.
Men det ble heldigvis(!) ordnet idag.
Jeg føler meg på en måte så naken når jeg ikke får sjekket mail, sjekket bloggen for kommentarer og min daglige dose med koselige blogger.

Når jeg ikke har hatt tilgang til internett og mac har jeg gjort litt av hvert.

På søndagen fikk vi feiret 2åringen vår, med kake og kaffe for familien.
Dette var virkelig en vellykket dag og Ragne var ganske sliten på slutten.
Hun ble glad for alle gavene, og det er jo bra. Ingenting er bedre enn en glad snuppe som kjører rundt på sin batteridrevne ATV som hun fikk i gave. Hun fikk også en gigantisk hello kitty bamse, som hun sover med om natten. Såpebobler fikk hun også, jeg er jo like glad i såpebobler som Ragne(jeg er kanskje den som er mest gira) så dette var en flott gave! Hun fikk også en hello kitty duplo traktor med tunnel og hund, og en annen duplotraktor med mann og høyballer! En annen gave som 2åringen fikk var ett stort sett med gårdsbruk utstyr (traktor, skurtrøske, potetopptaker, rulle etc.. ) Hun er jo så glad i slike ting og duppeditter, kanskje blir det en gårdsjente av henne til slutt?



Ganske fornøyd Ragne som prøve kjører sin batteridrevne atv for første gang.


Ellers så ble dagen feiret med kake, kaffe og masse latter og en tullette snuppe som sprang rundt som en tulling på gresset utenfor huset.
Gleder meg allirede til neste bursdagsfeiring av Ragne da hun blir 3år. Men det er ett helt år til det, og mye kan være forandret til da!






2 kommentarer:

  1. Hei,

    Jeg bare lurte på hvor du hadde kjøpt hello kitty traktoren, vi så gjerne kjøpe en sånn til dattern min! Men finner den ikke noe sted, kan du hjelpe meg?

    Mvh

    Camilla

    SvarSlett
  2. Camilla:

    Hello Kitty traktoren(duplo) fikk Ragne i bursdagsgave, så jeg vet desverre ikke hvor den er kjøpt. Men den er vel å finne i de fleste leketøysbutikker, tror jeg.

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3