søndag 17. juli 2011

endelig sommer!

Etter noen regnværs dager med lave temperaturer kom endelig sommeren til Trøndelag!
Dagen idag har vi tilbrakt nede ved sjøen sammen med mammaen min og mormora mi.
J var der en liten stund han også, men han er litt pinglette når det gjelder bading(Noe jeg synes er veldig rart, for når vi var mindre gjorde han ikke annet enn å bade på sommeren, uansett temperatur.. men det er vel noe han har vokst ifra seg) så han dro hjem til pappaen sin for å hjelpe han litt med huset.
På stranda gikk det med masse brus og ostepop, og skinkeost som er en stor favoritt.
Ragne spiste opp nesten hele tuben, noe som er litt synd da jeg gjerne skulle hatt litt mer skinkeost på rundstykket mitt. MEN koselig, det var det og jeg gleder meg allerede til neste strandtur.



Nå skal jeg fortsette lørdagskvelden med det jeg alltid gjør på lørdagskvelder.
Skal kose meg med litt forskjellige søte blogger før jeg finner sengen.
Skal på jobb i morgen, så må komme meg opp til rett tid!

Håper dere har hatt en fin dag!













1 kommentar:

  1. Så bra dere fikk dere en finværs dag.
    Alltid kos med strand-tur :D

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3