onsdag 20. juli 2011

God morgen

Sola skinner, og Ragne er helt i hundre sammen med kattungene.
Jeg har sovet som en stein inatt, og hadde ikke problemer med å stå opp noe som føltes litt godt. Nå venter jeg bare på at noen andre i huset skal stå opp og se sola, før jeg går i dusjen for å vaske av meg litt ferskvann.
Jeg var nemmelig sammen med Lina etter jobb igår. Vi badet på 'kavringen' som er en badeplass her i bygda hvor de fleste ungdommene har badet i løpet av livet sitt.
Vannet var egentlig litt kaldt, men etter litt selvpining gikk det jo greit. Egentlig.. Fisken trivdes i allefall. Den fløy og hoppet overalt, noe som var litt komiskt å se på.

Etter vi hadde plaget oss selv ut i vannet, måtte vi nesten plage opp oss selv også.
Etter litt dykking og plasking gikk vi opp og tørket oss før vi dro hjem til Lina for å se Greys Anatomy og privat praksis. Da klokken begynte å nærme seg i rundt 24:00 måtte jeg virkelig hjem, var både sliten og trett men jeg hadde kosa meg utrolig masse!

Søte Lina som venter spent på Greys Anatomy.
(photo: iphone)




Nå sitter jeg å ser på at Ragne legger "byggmester bob"-puslespill mens kattungene springer som noen gale kyr under oss her. Dusjen og jobber venter om noen få strakser. Så nå skal jeg bare kose meg med Ragne.

Håper dere får en fin dag!


1 kommentar:

  1. ååh så koselig! :D skikkelig sommer med både søte kattunger og bading :D kos deg videre og tusen takk for kommentar på bloggen min :D

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3