fredag 1. juli 2011

Skal bare ..

Kom hjem fra jobb for ikke så veldig lenge siden, noe som egentlig var ganske greit.
Trodde det skulle bli slitsomt å ha åpent til 23:00 på esso, men det gikk jo som en drøm.
Fikk hjelp av Sunniva i dag, da hun enda er i opplæring. Vet ikke hva hun synes om kvelden, men jeg synes det gikk ganske bra å Sunniva er på ganske god vei til å bli Essofrøken hun også!



Som overskriften sier så skal jeg bare .. 
Jeg skal bare se litt tv før jeg finner sengen. Slik er det hver kveld.. Jeg skal bare.
Kommer meg ikke i seng før klokken er godt over leggetid, men det er jo litt deilig å sitte oppe om kvelden og nyte stillheten i huset og snorkingen til Gizmo.
Jobben venter imorgen også, da jeg skal jobbe fra 12:00-15:00, noen få timer.. men det blir jo penger i kassa av det også! Nå skal det nemlig spares, og dere kan jo bare gjette hva jeg skal spare til. Dere vet det garantert om dere har lest innlegget jeg skrev tidligere idag!

EDIT: Sjekket akkurat kontoen min, og jaggu hadde jeg ikke fått lønn også! Dette var jo virkelig en flott dag!

Bildet er tatt sommeren 10, altså for ett år siden. En super fornøyd Ragne som bader i sjøen for aller første gang. Gleder meg kjempe masse til det blir skikkelig sommer i trøndelag, så vi får dra ned på stranden igjen (en dag jeg har fri fra jobben selvfølgelig, skal jobbe en god del i sommer!)

Hva har du gjort idag?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3