onsdag 20. juli 2011

tålmodig

I forrige innlegg skrev jeg at Ragne la pusslespill på 15.brikker av byggemester bob.
Jeg fikk tatt ett bilde av snuppa i action som dere skal få se her.
Skal prøve å få tatt flere og bedre bilder litt senere.
En tålmodig og stolt Ragne når hun hadde klart dette helt selv.
(photo: iphone)


Kom hjem fra jobb for noen få minutter siden, og Ragne er med J til bestefaren sin.
Føttene mine værker og kroppen er sliten, men penger må man ha. Det har vært litt trafikk på stasjonen idag, noe som er bra for oss. Masse pølser og boller har gått ut igjennom døra, og kaffemaskina står aldri stille! Nå har jeg store planer om å prøve å få slappet av litt med noen blogger og litt iste før Ragne kommer stupende inn døra og forteller om alt det rare hun har gjort idag.

Håper du har hatt en fin dag så langt!
Her i trøndelag regner det, hvordan er været der du er?


1 kommentar:

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3