mandag 18. juli 2011

utslitt ..

Kroppen sier snart takk for seg. Har vært i barnebursdag idag, og det kjennes på både kroppen og i hodet. Masse barn, latter, glede og tårer .. I det siste har jeg vært sliten og trett. Hadde ikke sagt neitakk til en natt med masse søvn, så jeg blir skikkelig uthvilt og har fått ladet batteriene.
Ragne storkosa seg på bursdagen sammen med en gjeng flotte jenter og gutter.
Tror det var godt for Ragne å få kommet seg litt ut blandt barn igjen, hun har jo fortsatt ferie fra barnehagen så jeg kunne godt se at hun savner barnehagen idag.
Hun sprang rundt og lo nesten hele tiden. Noe som alltid er koselig.

Etter vi hadde vært på bursdagen dro vi hjem for å slappe av litt og spise middag før vi dro videre til en tante av J. Der fikk vi servert kaffe, sjokolade og cola. Ragne sovnet på tur dit og våknet litt etter vi hadde satt oss tilrette i sofaen. Cola og sjokolade gikk ned på høykant, Ragne storkosa seg som alltid.

Fikk også hilst på hundene deres og de to hestene som beiter over huset der. Kjempe koselig, men også litt skummelt med de store hestene. Kjempe fine travere som spiste gress og ville kose litt.


Dette bildet er fra da jeg og Lina var på fisketur. Her sitter jeg å venter på at fisken skal bite seg fast i sluken, men skjedde det? neeeiii.. men, Lina derimot hun fikk fisk. Tror faktisk hun fikk fisken rett før dette bildet ble tatt også. Var det ikke slik Lina?


Akkurat nå sitter jeg bare å slapper av i sofaen, og lurer på om jeg skal plage meg selv til å sitte oppe litt ikveld for å se tv og lese blogger, eller om jeg skal finne sengen så fort som mulig.
Er jo litt koselig å sitte oppe å bare trykke på macen også, selv om det hadde vært godt med litt søvn.

Hva har du gjort idag?☺






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3