lørdag 30. juli 2011

Vi holder sammen

Jeg har vært stille på bloggfronten i det siste.
Mine tanker har gått til ofre, familie og venner av ofrene som ble brutalt drept i terrorangrepene i regjeringskvartalet og på utøya.
Mine tanker har gått til Synne og Siv Kristin som kom seg unna djevelen.
                         Og nydelige fantastiske Synne som aldri får oppleve høsten mer.
Håper du har det bedre der hvor du er nå, og at du passer på oss her nede.
Jeg vil også takke for alle de fine samtalene vi har hatt, og alle gode ordene du har kommet med når ting ikke har vært så lett. Du har virkelig hjulpet meg mye, og det er jeg evig takknemlig for!
Sov godt søte Synne.

(Dette bildet er fra blomsternedleggelsen på Levanger)

Jeg tror og vet at mange nordmenn er i stor sorg etter den forferdelige hendelsen, og de har fått i fakkel/rosetog rundt omkring. Jeg var i ett av de, som ble holdt på Levanger.

Det var rørende å se at så mange hadde samlet seg for å vise at de bryr seg, for å vise at vi alltid kommer til å stå sammen, uansett hva som skjer. Er det noe jeg er helt sikker på, så er det at Norge kommer til å holde sterkere sammen etter den tragiske hendelsen, hvor 69 fantastiske ungdommer ble revet bort fra oss på Utøya og 8 flotte mennesker i regjeringskvartalet.

“Hvis én mann kan vise så mye hat,
bare tenk hvor mye kjærlighet vi kan vise sammen.”




1 kommentar:

  1. Uff, kondolerer! Så trist så trist. Alle er berørt av dette...

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3