lørdag 27. august 2011

10. En situasjon du kunne tenke deg å være i om 5 år.

Om 5år har jeg endelig fått kjøpt meg ett eget hus, som jeg betaler ned lån på.
Jeg har også en fast jobb som jeg går til hverdag, men har fri i helger evt jobber nattskift.
Jeg bor fortsatt i Åsen og stortrives her sammen med venner av meg og Ragnes venner.

Ragne har begynt på skolen og stortrives sammen med lærere og elever, hun er flink i det meste.
Ser for meg at Jon Arne kanskje har tatt steget videre og jobber nå på nordsjøen hvor han jobber 2.uker ute og har fri hjemme sammen med oss i 3.uker.

Huset vårt er fint, passe stort og er nydelig innredet med interiørskatter. Både nye og gamle.
Ting som betyr noe. Jeg har også litt fritid som jeg bruker på slappe av, være sammen med venner og hekle litt. Evt maler opp gamle møbler. Jeg har også blitt mye flinkere til å ta bilder med speilreflekscameraet mitt(jeg har garantert lært meg mye om 5år, og kjøpt nytt camera). Har også blitt flinkere til å ta med meg cameraet over ALT.


Huset vi bor i har en flott hage, som jeg får hjelp med av mamma og mormor. En hage med godplass til trampoline, dukkestue og huskestativ.  Masse gress(uten mose!)
Bor gjerne litt skjermet fra sentrum i bygda, men samtidig sentralt.

Snakket jo litt om fritiden iste, kan jo kanskje snakke litt mer om den også?
Jeg skal i allefall nyte livet, møte venner, hekle og drive med husarbeid. Jeg blogger sikkert enda, og er en ivrig bloggleser. På denne tiden går det mest i interiør blogger som gir spennende og fin inspirasjon til hjemmet.. Usikker på hva mer jeg kan skrive her akkurat nå.

Alt dette er jo selvfølgelig en drømmesituasjon.. Det er jo lov til å drømme.. Er det ikke? 

Hvordan situasjon kunne du tenke deg å være i om 5år?


3 kommentarer:

  1. Drømmer skal man så absolutt ha!: ) Jeg drømmer om masse, om 5 år skal vi ha tatt over gården, fått unger, jeg er frisk, vi lever et godt liv! :)

    SvarSlett
  2. Hm, vanskelig å si. Om 5 år har jeg en jobb jeg liker, kanskje en kid, en hund til, en katt og er fornøyd med huset!

    SvarSlett
  3. ÅH, så flott!! Om 5 år... Nei, vettu hva! Jeg aner ikke hva jeg gjør :p

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3