lørdag 13. august 2011

6. 10 ting du vil gjøre før du dør.

Å finne ut ti ting jeg vil gjøre før jeg dør syns jeg er vanskelig.
Det er jo så utrolig mye man kan gjøre, noe er realistisk og andre ting ikke fult så realistiske.

Dette er i allefall min liste. Litt realistisk, og ikke fult så realistisk.

  1. Drikke meg dårlig på nydelig te. 
  2. Dra norge rundt og flytte til ett småbruk der ingen kunne tru at nokon kunne bu.
  3. Få utgitt en bok.
  4. Spise sushi.
  5. Utdanne meg til noe innenfor psykiatrien.
  6. Vinne i lotto og donere bort masse penger til sultrammede i afrika og til utøya.
  7. Dra på roadtrip gjennom USA. 
  8. Se Ragne vokse opp og passe på så hun har det bra. 
  9. Ta masse bilder av fantastiske ting og mennesker, ha en fotoutstilling. 
  10. Bli ferdig med hekleprosjektet mitt, som er ett teppe av bestemorruter.






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3