fredag 26. august 2011

9. 10 artige/fine ting i huset/leiligheten din.


1.Utrolig fin ramme med bilde av snuppa mi. 2.Vitrineskapet til mamma.
3. hvite englevinger. 4. en utrolig søt lykt som henger oppunder taket. 


5. En utrolig søt liten blomsterpotte. 6. Carpe Diem
7. Magnet kalender. 8. Drømmefangeren som henger i taket på soverommet mitt
.

9. SpareUGLE. 10. Kattepusen til mamma (foreløbig navnløs)

Klarer meg virkelig ikke å holde meg unna challengen! 

Jeg er fortsatt syk og svak, men jeg klarer meg bra! 

Sitter bare å slapper av akkurat nå. Ingenting som frister. prøvde meg med ett glass saft iste, men det smakte ingenting. så jeg kan si jeg ble ganske skuffet.
Kattene er gale i rundt meg og farmor har kommet hjem fra opphørssalg på butikken!
Hun har kjøpt pusslespill til Ragne, hårstrikk og en liten hund i glass(!) Den var jo bare sååå søt.
MEN nå, må jeg ut å lufte meg litt så jeg ikke tetter igjen hjernen min. snørr over alt!
Takk for meg. 


1 kommentar:

  1. Liker stilen din! :) Glor på interiørblogger opp og ned i mente for tiden for å bestemme meg hvordan jeg skal gjøre ting selv fremover! :)

    SV: Dymo selger de faktisk kjempebillig på Clas Ohlson! Jeg skal innom der å kjøpe mer bånd, for jeg har selvfølgelig nesten brukt opp all den gamle. Burde vel egentlig spart den for den grunn at den er gammel, men det slo meg ikke før nå som det nesten er tomt! Hehe!

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3