mandag 8. august 2011

1. 15 spennende og fine fakta om meg + et bilde


  1. Jeg missliker min naturlige hårfarge, men vil mer enn gjerne ha den istede for å være så blond som jeg er nå.
  2. Jeg er ganske utålmodig av meg. 
  3. Fregnene mine er det jeg liker aller best med meg. 
  4. Jeg bor hjemme hos foreldrene mine.
  5. Det første dyret jeg hadde var en katt. 
  6. Jeg blir veldig fort stresset.
  7. Jeg vil heller gå på skole til høsten, istede for å jobbe. 
  8. Jeg røyker, mye.
  9. Jeg vet akkurat hvordan favoritt parfymen min lukter, men vet ikke hva den heter.
  10. Jeg mistet kontakten med min bestevenninde i 10.klasse. 
  11. Jeg savner den gamle volvoen min. 
  12. Jeg spiser alt for mye godteri.
  13. Jeg elsker å ta bilder, men bruker kameraet alt for sjeldent.
  14. Jeg har tilsammen hatt over 10.piercinger.
  15. Jeg er enebarn




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3