onsdag 3. august 2011

martna i kommunen + hodepine

I skrivende stund sitter jeg ute i paviliongen til mamma og hører på stemmene til tante, onkel og farmor.. og vannet fra dammen i hagen.

Hodet mitt verker etter å ha vært på Levangermartna idag.
Karuseller, mennesker og barn var overalt! og ikke minst boder med masse dilldall som godterier, pølser, t-skjorter, piercinger smykker etc etc ..
Jeg fikk tatt tre karuseller idag, en var sammen med Ragne og de to andre var sammen med Ingeborg(som er kusina mi)


Fikk også tatt litt bilder da Ragne tok karusell sammen med meg og Jon Arne, men har ikke fått sjekka om det er noe og legge ut på bloggen enda. Jeg har nemmelig ett stort prosjekt på gang!
Skal få overført alle 1765 bildene jeg har på min kjære Nikon over til macen, så jeg slipper å velge hvilke bilder jeg skal slette når minnekortet er fult, noe som skjedde idag.
Fikk slettet litt for mange egobilder(mongobilder) som jeg har tatt av meg selv, noe jeg definitivt ikke angrer på! Makan til stygge bilder skal du lete lenge etter ..



ett av mine mange misslykkede bilder som jeg har tatt med iphone.
Var ute og kjørte båt+fisket sammen med Lina. Så måtte nesten sende ett bilde til mamma for å vise hvor flink jeg var til å kjøre båt.

Jeg tror kanskje at det kan komme noen bilder i løpe av kvelden når jeg har fått overført de, men jeg lover ingenting. Plutselig så er jeg inne i en bloggpause igjen, hvem vet?

Hva har du gjort idag?
Blir DU kvalm og uvell av karuseller?



1 kommentar:

  1. Sv: Ja, det bli visst for lite spillera. Fekk bare hør d på forrige træning. Men regne me det kjæm nå informasjon om det på der facebookgruppa.
    Håpe no d bli nå årning læll, for det e kjipt vesst itj :/

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3