fredag 26. august 2011

Ønsker ..

I forrige uke fikk jeg ett lite innfall og hadde ganske lyst til å fornye garderoben min!
Alle klærne mine er ett stort rot, og nå ønsker jeg nye.
Kom da på at jeg hadde bruker på polyvore, noe som er ganske kjekt!
Titta på alle forskjellige nettbutikker, men falt pladask for en del ting hos Gina Tricot.

Ønsker fra Gina Tricot

Ønsker fra Gina Tricot by tiini featuring a tan sweater



Her kan dere se alle mine ønsker, og om dere vil jeg skal bli en glad og fornøyd jente; KJØP DETTE TIL MEG!
Du skal få takke kort i posten. 

1 kommentar:

  1. Åh, strikka-klærne så kjempegode ut! Så ikke noe av det når jeg var på Gina denne ukenn :( Elsker strikk, kjempebehaglig for en frostpist som meg ^^

    SV: Jeg trodde også at det kom til å bli mer stress med hvit sofa med hund, men når alt kommer til alt så er det jo hovedsaklig hundehår vi er plaget av, ikke _skitt_ for det skyller vi av før hun kommer inn, og i vårt tilfelle er jo hunden lys :P Møbelselgeren anbefalte faktisk lys sofa når pelsen er lys og mørk på mørk pels :P Sofaen skal impregneres, så den skulle være helt overkommelig å holde ren, så vi håper det stemmer det hun sier ^^

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3