torsdag 11. august 2011

Stille

Eneste lyden i stua er tv'n og kattene som maler.
Det er koselig, jeg koser meg.
Noen ganger skulle jeg ønske det kunne være slik en liten stund. Bare stille. Og rolig.
Meg og stillheten, sammen.

Slik er det langt ifra. Jeg bor sammen med mamma og pappa, jon arne og Ragne.
Huset er fult hele tiden. Litt privatliv hadde vært greit en gang i blant.

Krysser fingrene for at jeg kommer inn på skole til høsten. Skolestart er 17.August.
Det er om 6.dager! Akkurat nå står jeg som nr.1 på venteliste til å komme inn på helsefagarbeider. Kommer jeg inn der skal jeg virkelig gjøre alt for at jeg får bra karakterer. Jeg skal pugge hver kveld!(nesten hver kveld.. må jo slappe av litt også) Men, jeg skal i allefall skjerpe meg.
Lurer også på om jeg skal ta noen fag som jeg har fra før i år, for å få litt bedre karakter. Vi får se..
Aller først må jeg jo komme inn ..



En herlig grov eplemuffin med kanel og nydelig iste fra en koselig kafé på Levanger.
(photo: iphone. Redigering: picnik)


Q: Hva skal du gjøre til høsten?







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3