torsdag 25. august 2011

usikker ..

Har ikke blogget på evigheter. Har fortsatt pause fra 30day challenge, men vet ikke hvor lenge den pausen varer.

Nå er det også to uker siden jeg begynte på skolen igjen.
Og jeg vet virkelig ikke om jeg holder ut lenger. Jeg har mistet lysten totalt, og det er virkelig ingenting som kan hjelpe akkurat nå.
(gammelt bilde fra ifjor? SE SÅ BRUN OG FIN JEG ER!)

Står på venteliste til å komme inn på en annen linje, fortsatt innenfor helse og sosial, men det er svært liten sjangs for å komme inn dit da klassen er full. Lurer også på om jeg skal ta fritak i alle fellesfag, eller om jeg kun skal søke om fritak i engelsk og norsk ..



Har også vært hjemme fra skolen idag. Det har vært planleggingsdag i barnehagen til Ragne, så vi har kost oss litt her hjemme. Fingermalt og bakt brownies. Ganske koselig og bare være meg og Ragne, men utrolig slitsomt også da jeg ikke er helt i form.

Hodet mitt eksploderer snart, kroppen min verker og nesen min er helt tett. Får ikke puste om jeg har lukket munn, noe som er utrolig ekkelt. Er også veldig sliten om dagen, sov litt i godstolen på stua idag.

Imorgen er det skole igjen, lurer på hvordan det blir (om jeg i det heletatt drar dit..?) 
Jeg er så usikker ..

(Tatt noen dager etter jeg tok piercing, før jeg klipte luggen min! Jeg savner denne!)

En liten sånn ATM ting da.. Jeg sitter å ser på tv, kjeder meg litt og røyker.
Ragne sover søtt i sengen sin og Jon Arne kom akkurat inn døra med repsils til meg!
Hadde smakt godt med en kopp te nå, men har fortsatt ingen vannkoker.
Om noen har en de vil kvitte seg med? Ta kontakt med meg da vel!

Må vel egentlig legge meg for å sove snart også. Så jeg kommer meg opp i morgen.
Skal forsøke å drømme søte drømmer og ta på meg vingene for å fly langt av sted. Bort fra usikkerhet og min syke kropp..






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3