tirsdag 27. september 2011

BLOGSPOT VS WORDPRESS

Jeg vet virkelig ikke hvor jeg skal blogge. Jeg liker jo denne ganske godt, men jeg trenger litt forandringer. Wordpress er litt vanskligere, mtp design endringer og slike ting. Men det blir jo sikkert bra om jeg får noen til å ordne det for meg?

Men nå må jeg slutte å bekymre meg for hvor jeg skal blogge..

Skal hive meg i dusjen nå, før jeg skal dra i møte med NAV.
Skal bli spennende å se hva de sier, og har fornoe å fortelle.
Skjønner egentlig ikke hvorfor jeg skal dit.. Jeg får jo ikke høre noe fornuftig uansett.
Får jo ikke noe støtte fra de heller, pga jeg tjente for lite i fjor.
Da skjønner jeg ikke hvordan de som aldri har hatt jobb får støtte, og ja.. jeg snakker om dagpenger!
Penger som jeg trenger. Jeg har bhg jeg må betale, ett billån som skal betales ned og jeg prøver å spare til hus så vi får kjøpt det så fort som mulig om det kommer noe til salgs i bygda.

Q: Blogspot eller wordpress?
Q2: Får du støtte fra nav?


1 kommentar:

  1. Kommer litt an på hva du legger i wordpress. Vil ikke anbefale wordpress.com, der får du veldig få muligheter, hva design angår. Men om du tenker på å skaffe deg et eget domene og kjøre wordpress der, så ser jeg ingenting som mer positivt enn det :) Jeg angrer ikke et sekund på å kjøpe mitt eget domene, vertfall. Full kontroll, og kun sine egne retningslinjer å følge :)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3