torsdag 1. september 2011

Her er jeg ..

Det har vært litt stille fra meg i de siste dagene, men jeg lover jeg skal komme sterkere tilbake.
Jeg orker ikke å forklare for dere hvorfor det har blitt slik, men slik er det bare.

Tiden min går nå til søking, ringing og hekling.
Jeg har begynt å hekle på lappeteppet mitt igjen, og jeg satser på at det blir ferdig i allefall til jul.
Men det vil jo selvfølgelig vise seg, jeg er jo ikke verdensmester i hekling(enda)

Jeg har også funnet ut at jeg må formatere macen min og ta en skikkelig opprydding på den så fort som mulig. Jeg har nemmelig bare den som jeg kan bruke nå, noe som er litt trist da den er supertreig(fordi jeg er supertreig til å formatere) .. Så vet dere det!

Er det noe annet dere lurer på kanskje?





Akkurat nå sitter jeg å slapper av litt før jeg skal hente Ragne i bhg.
Middagen idag blir rester fra igår. Flott, da slipper jeg å lage middag i varmen.
Det er nemmelig sommervær i trøndelag idag, og jeg koser meg inne med heklingen.

Jeg lurer også på om jeg liker den nye tingen til blogger bedre enn hvordan det var før.
Dere skjønner hva jeg mener?
Synes det ble litt mer oversiktlig og fargene ble mye bedre også!
Takk skal dere ha.


Håper dere får en fin dag!






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3