fredag 16. september 2011

EGET DOMENE?

Mange av bloggene jeg leser har eget domene, og har flotte design, headere og andre fine ting.
Jeg har en liten stund tenkt på at jeg også skal ordne meg eget domene, og få bloggen litt mer oversiktlig for leserne mine(ikke at jeg har så mange av de, men det er jo lettere å finne frem om det er ryddig).
Så nå trenger jeg litt tips og triks til hva slags domene du bruker, hvilke programmer du bruker når du lager headere og program til bilderedigering.

Trenger også tips og triks til hvor jeg kan finne fine bakgrunner til bloggen.











1 kommentar:

  1. Jeg kjøpte domenet mitt hos one.com, og satte opp alt selv :) (Wordpress, i mitt tilfelle) Om du ikke kan å sette opp selv, kan blant andre lettpånett.no gjøre det for deg :) Han kan også sette opp et enkelt design til deg :) Ellers kan man bruke programmet til artisteer til å lage themes til wordpress. Til grafikk bruker jeg photoshop :)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3