tirsdag 13. september 2011

God morgen!

Nå er Ragne plassert i barnehagen sammen med småvennene sine mens jeg sitter i god stolen å slapper av! Har store planer om å få Jon Arne opp fra senga etterpå, noe som kan bli litt vanskelig men jeg skal klare det!
Vi skal nemmelig innom kommunen en tur idag for å levere unna noen søknader.
Håper det blir i orden med dette snart, så vi kan kjøpe drømmethuset når det kommer for salg!

(februar 2010)

Ellers idag skal jeg og Ragne på 2årskontroll hos helsesøster og lege. Skal bli morro å se hvor lang hun er nå, og hva de synes om tuppa mi. For å forbrede oss på kontrollen fikk vi ett ark i posten for noen dager siden, med masse ord. Vi skulle krysse av for hvilke ord Ragne sier/har sagt, og det ble mange fulle ruter med kryss og noen uten kryss. Syns det er så morro at det går så fort fremover!
Synes ikke det er så veldig lenge siden jeg lå på sykehuset, eller 1årsdagen hennes.
Tiden går jo så utrolig fort, hvor ble den av?

(mars 2010)

(Januar 2011)

Ser jo bare på disse bildene at hun har vokst og blitt en skikkelig rampunge, men også en utrolig kostuppe!

Kommer med oppdatering etter kontrollbesøket!
Nå skal jeg få opp Jon Arne!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3