onsdag 7. september 2011

Hva lurer DU på?

 Jeg var innom bloggen til Silje en liten tur, som har spørsmålsrunde akkurat nå!
OG jeg ble virkelig litt inspirert til å ha spørsmålsrunde jeg også!

Dere kan stille meg spørsmål til imorgen kveld (torsdag 08.sept).

Jeg skal prøve å svare på alle spørsmålene jeg får, men om det er noen som er alt for personlige så kommer jeg nok desverre ikke til å besvare disse!
MEN om dere virkelig har behov for å stille veldig personlige spørsmål, så kan dere ta kontakt med meg på mail, hvor jeg svarer så fort jeg får mail!















2 kommentarer:

  1. Hvorfor blogger du? :)
    Hvordan er livet som mamma?
    Hva tenker du som fremtidskarierre?
    Hva er hobbyn din?
    Har du mange pircinger?
    Har du noen tattoveringer?

    SvarSlett
  2. - Hva er favoritt filmen din ?
    - Hvilken alkohol drikke liker du best ?
    - Beste lørdagsgodteri ?
    - Kan du vise sminken din ?
    - Hvor mange penger i mnd. bruker du på shopping ?
    - Har du vært i syden ?

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3