mandag 12. september 2011

Likenshare

Jeg var innom bloggen til Kristel, hvor hun hadde fått tilsendt Safari sjokofyll kjeks fra likenshare.
Jeg elsker jo å få ting tilsendt i posten å prøve noe nytt er  alltid morsomt, så jeg meldte meg som bruker på siden.

Fikk en mail idag om at jeg kan få prøve ut Nycoplus Smartkidz(fåes kjøpt kun på apotek), som er et godt alternativ for tran. Hun tar fortiden vitaminbjørner, noe hun elsker. Men det hadde vært gøy å prøvd noe nytt. Nycoplus Smartkidz er godt for hjernens utvikling og bedrer konsentrasjonsevnen til barnet!
Så nå venter jeg i spenning på at pakken skal komme i posten så vi kan prøve dette.

Kommer til å ta bilder av produktet, testingen og reaksjonene til Ragne under prøving.
Har troen på at dette kommer til å bli bra, og at vi kan få tilsendt mange andre produkter i fremtiden også!


(bilde tatt fra google)





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3