søndag 4. september 2011

Mø, sier kua ..

Var på en liten trilletur sammen med mamma og Gizmo idag. Vi trilla litt ned i veien her hvor det går kuer, noe som alltid er like koselig. Liker kyr jeg, selv om de ser helt forferdelig dumme ut!


Syns jo selvfølgelig litt synd på alle disse stakkars kuene også!
De lever jo kun for å spise, gi oss melk og kjøtt .. Tragiske greier dette altså!
Men, søte er de(litt i allefall)

Ragne fulgte nøye med fra vogna. Ville helst sitte der litt i begynnelsen, så gizmo og kuene kunne roe seg ned litt. Tror faktisk at dette var første gangen gizmo hadde vært så nære kyr.
Han var jo skikkelig "karått" som vi sier her i trøndelag.

Det klikka litt for gizmo når kua luktet på han. Skikkelig komiskt å se på. (synes fortsatt litt synd på de kuene)


Det var litt om turen vår idag. Gjorde jo selvfølgelig masse annet også, men dette var nok ett av dagens høydepunkt.

Nå sitter jeg bare å slapper av, lurer på om jeg skal finne sengen eller om jeg skal sitte litt lenger. Enten ved macen for å lese søte blogger, eller ved heklingen min som jeg har store planer om å bli ferdig med til sommerferien. Litt sent, men det er jo bedre sent enn aldri?

Har vært på jobb ikveld også, så nå har jeg fri helt frem til Fredag 9.september!
Det er 5.dager UTEN jobb. Hva skal jeg finne på da? Jeg tror faktisk at jeg skal være flink pike.
-Hekling.
-Ta litt bilder.
-Bli flinkere til å blogge osvosvosv .. En eller annen ting må jeg i allefall finne på! 



Q: Liker du kuer? Eller sier du kyr?









2 kommentarer:

  1. Jeg sier kyr...og jeg tenker at de har det sikkert like godt de som en hund eller katt eller andre dyr. ;)

    SvarSlett
  2. Liker ikke dyr. Katter er ok..Så lenge de ikke er svarte. Men ikke store dyr som kuer,hester. Spesielt elger, skumle dyr!!

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3