onsdag 14. september 2011

SKOGTUR

Før sengetid dro jeg og Ragne opp i skogen en tur. Gikk å titta på greiner, kongler og kudritt.
Vi fant også en søledam, en fluesopp og masse annet.






(Alle bildene er tatt med digitalcamera)


Akkurat nå har jeg sett ferdig bigbrother, lurer på om det er noe annet å se på eller om jeg skal finne frem heklingen min igjen. Ser også på diverse blogger. Fine interiørblogger og oppussingsblogger.
Kanskje dere vet av noen bra blogger som har mye interiør og oppussing? 

 







3 kommentarer:

  1. SV: Tusen takk :) Ble veldig fornøyd selv også :) Ja, jobbet på Jack and Jones en stund. Har fremdeles kontrakt men det har vært utrolig mye styr der, har og snakket med den gamle daglige leder som var der tidligere og hun har sagt at det er like greit at jeg ikke jobber der lenger begrunn av distriktssjefen som det og har gått mye rykter om som ikke er så bra. Hvordan det? :)

    SvarSlett
  2. SV: Vel du ser jo selv hvor lite seriøst det er når jeg har deltids kontrakt der og ikke hører noe fra dem om jobb, også får jeg vite av andre at de trenger folk...

    SvarSlett
  3. SV: Bare å slæng sæ me på aerobicen ja ; )

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3