fredag 9. september 2011

svar på spørsmålsrunden ..

Anne Katrine Bornstedt lurer på dette:

Hvorfor blogger du? :)

- jeg blogger fordi jeg har lyst. "har du lyst, har du lov"
Vet egentlig ikke hvorfor jeg blogger jeg, men det er jo gøy å få tilbakemeldinger på det du skriver. Og da får du jo bare lyst til å skrive enda mer. Også er det jo en fin plass å ha bilder på..

Hvordan er livet som mamma?
- Livet som mamma er vanskelig å forklare.
Har blitt veldig følsom etter jeg fikk Ragne, så jeg kan gråte av en minste ting (når jeg er alene).

Det er jo utrolig koselig å ha barn, men også utrolig slitsomt. Det er masse stress og bekymringer, men også masse kos og kjærlighet også. Det er aldri rolig her hjemme, utenom når Ragne har lagt seg for kvelden da. Og litt liv må  det jo være.

Hva tenker du som fremtidskarierre?
- Fremtidskarrieren min klarer jeg så absolutt ikke å tenke på akkurat nå.
Jeg har lenge søkt etter lærlingplass, uten hell og begynner å miste håpet på det nå.
Jeg har veldig lyst til å bli sveiser, eller industrimekaniker. Kanskje komme meg ut på sjøen også, men det blir fort bare en drøm da jeg er avhengig av Ragne og Ragne er avhengig av meg.
Jeg har også lyst til å bli bilmekaniker, men da må jeg ta ett år på skole og 2år ute i lærling, noe jeg så absolutt ikke klarer akkurat nå! Må jo ta vg2 omigjen og jeg er skikkelig skolelei akkurat nå, så det blir det ingenting av. Jeg har også litt lyst til å kjøre lastebil, men da må jeg vente i 1år. MEN det er også en liten ting der også! når en kjører laste bil, så kjører man somregel veldig mye til forskjellige tider på døynet, noe som også blir vanskelig mtp Ragne.
Men, vi får se hvordan det blir.. Nå er jeg i allefall drit lei av skole, og har mistet håpet på lærlingplass så kanskje fremtidskarrieren min blir bak kassa på kiwi?


Hva er hobbyn din?
- Jeg har en god del hobbyer, men akkurat nå er det bare en jeg holder på med.
Jeg har skrudd og pusset på veldig mange biler opp igjennom årene, men har lite tid til denne hobbyen etter jeg fikk Ragne. Så nå er det hekling som er hobbyen som gjelder!
Jeg holder på med ett prosjekt som jeg startet på i juni (tror ikke jeg blir ferdig til vinteren, men jeg skal i allefall bli ferdig!)
Jeg var hos mormor en gang i juni, og hun heklet bestemorruter som skal bli ett teppe etter hvert. Og jeg som har hekledilla ville jo selvfølgelig lære meg dette, og det gjorde jeg. OG vips så hadde jeg også samme prosjekt. Kjempe morro!
Liker også å ta litt bilder, men kan alt for lite om kamraet jeg har så det blir ikke så veldig mye av det, men jeg prøver.



Har du mange pircinger?
- Akkurat nå har jeg "bare" 5.stk piercinger. 
2x 7mm lober, angelbites, tungepiercing.

Har du noen tattoveringer?
- Jepp! Jeg har en tattoovering, og det er langt ifra den siste!
Gleder meg til jeg får litt mer jobb = mer penger, da blir det maaange fler!




Therese lurer på dette:

Hva er favoritt filmen din ?- Har sett litt filmer, men favorittfilmen min må nesten bli Girl, Interrupted.

Hvilken alkohol drikke liker du best ?
- Drikker sjeldent alkohol, men når jeg drikker så drikker jeg smirnoff ice, mickey finn sour apple, drinker, tyrker og jäger.


Beste lørdagsgodteri ?
- spiser ikke så veldig mye lørdagsgodteri heller, men er veldig glad i sjokolade og grønnsaker+dip!


Kan du vise sminken din ?

Dette er sminken jeg bruker. Alt dette blir ikke brukt hverdag, men mascaraen er alltid på!
Den runde tingen og kosten ved siden av bruker jeg på øyenbrynene mine og den på siden av kosten er en eyeliner! Har virkelig ikke peiling på merker osv, bryr meg heller ikke så mye om merker heller! Kan ikke si at jeg bryr meg så hardt om sminke heller, er bedre å se naturlig ut enn å se ut som en oversminka slut!


Hvor mange penger i mnd. bruker du på shopping ?
- Er sjeldent på shopping så bruker ikke mye penger på det.
Men en sjeldengang bruker jeg kanskje maks 500kr.. Har ikke vært på shopping på 1-2mnd nå ..

Penger blir spart, og det er jo bra!


Har du vært i syden ?
 - har aldri vært i syden, tror ikke jeg kommer til å dra dit med det første heller. Blir vel når Ragne blir MYE større. Hadde jo vært deilig med litt ferie, men da drar jeg heller på hytta ..





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3