fredag 9. september 2011

venter i spenning ..

Dere vet ikke dette, men jeg var på felles jobbintervju på tirsdagen!
Vi fikk beskjed om at de skulle ringe oss på fredagen(idag!) før klokken 16:00 om vi fikk jobben eller ikke! Jeg blir helt ør i hodet av all denne ventingen, på en telefonsamtale som sier "Ja, du har jobben" eller som sier "nei, desverre.. "

Jeg blir jo gal av all denne ventingen! Hva skal jeg gjøre om jeg ikke får jobben ?
Joda, jeg vet jo at jeg selvfølgelig bare må fortsette å søke. Og jeg vet akkurat hvor jeg skal søke også, må bare få skrevet søknad osv først. Kanskje jeg skal gjøre det mens jeg venter?
Jeg kan jo også bare sitte å se søt ut, eller hur? Ser ut som jeg har super langt hår på dette bildet og det er jo flott, for det er nemmelig min store drøm! Få langt hår.

Oi, se her da! Det er jo faktisk ikke så alt for værste dette! Det har jo faktisk vokst litt!
Jeg er i allefall litt fornøyd, selv om jeg skulle ønske det kunne vokse som gresset i hagen!
Det vokser alt for fort, og vi har ikke noe gressklipper akkurat nå, så nå er det også alt for langt!
Dere ser vel at jeg vinker her? Dere vet det nå da, om dere ikke ser det: Jeg vinker febrilskt til dere på andre siden av skjermen! Nå skal jeg dra med meg kroppen min ut for å henge opp litt sengetøy!

Hadebra!










2 kommentarer:

  1. Håper virkelig du fikk jobben! Krysser alle fingrer! ^-^

    SvarSlett
  2. Håper de ringte! ^^ Lykke til i søkingen :D

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3