torsdag 13. oktober 2011

BEDRE SENT ENN ALDRI


Det er en liten stund siden jeg fikk denne pakken i posten, men det er bedre sent enn aldri. 

I denne pakken ventet det en pakke med Safari Sjokofyll, en ny kjeks fra Sætre. 
Personlig synes jeg at denne var ganske god, pakken ble spist opp i løpe av kort tid.
Det er ingenting jeg kan klage på med denne kjeksen, og fyllet var akkurat sånn som jeg hadde tenkt meg. Konsistensen var ikke for "rennende" og den var heller ikke for "fast". 

Ragne prøvde også denne kjeksen, hørte heller ikke at hun klagde.
Pappa smakte den også, og den falt i smak der å. 

For noen dager siden kom Jon Arne hjem med en pakke med kjeks.
OG det var faktisk Safari Sjokofyll han hadde kjøpt, så den falt i smak hos han også!

TERNINGKAST PÅ DENNE PRØVEN:

Har du prøvd Safari Sjokofyll?
Hva synes du om denne kjeksen?







1 kommentar:

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3