onsdag 19. oktober 2011

DET ØSER NED ..

Nå er høsten her for å bli .. Regnet øser ned og blader faller ned på bakken. Det er på slike dager det er ekstra deilig å sitte inne å nyte en kopp te og slappe av litt med heklingen. Jeg nyter verken te eller hekling akkurat nå, men jeg gjør noe annet som også er veldig koselig. Jeg sitter å ser på gamle bilder, mimrer skikkelig.
Jeg har ikke tatt meg tid til å redigert disse bildene, men vil veldig gjerne dele disse med dere!



5.september.09
23.september.09

Pappakos, 26.september.09

Ragne ble badet i kjøkkenvasken!, 3.desember.09

Julekos, 25.desember.09

Da har jeg fått mimret litt. Det er så morro å se tilbake i tiden å se hvor liten Ragne har vært, og hvor forandret vi alle har blitt.
Kommer til å se på flere bilder, og hvem vet kanskje kommer det flere ute på bloggen også?

 














Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3