torsdag 13. oktober 2011

HEI DERE!

Har vært hjemme sammen med Ragne idag.
Vært ute en tur, og lekt litt med togbanen.
Middagen idag blir pannekake, med flesk. Selv skal jeg spise pannekake med pølse og ketchup.
Og ja, dere mener sikkert at det høres utrolig ekkelt ut, men det er virkelig ikke så ille altså.
Har også en god del bilder på cameraet som jeg skal få på bloggen iløpe av kvelden.
Vet ikke når det kommer til å skje, men de skal ut på bloggen!

Ett lite mimrebilde! Dette ble tatt 11.oktober.2009, da var Ragne 4mnd og elsket ballonger.
Nå er Ragne 2år og elsker fremdeles ballonger!



Men! Nå tror jeg nesten at jeg må gå for å vekke tuppa, så hun får sove til kvelden.
Hun sover jo ikke dupp så sent til vanlig, men nå er det jo høstferie og den må jo nytes.


Håper du får en fin dag videre!









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3