tirsdag 8. november 2011

15. En rar/fin drøm du har hatt.

Drømmene mine er helt absurde. Jeg drømmer mye.
Drømmene er både vonde og gode, men mest førstnevnte.

Det er en liten stund siden sist jeg drømte slik at jeg husker alt.
Men jeg kan nevne opp noen ting jeg har drømt om.

Jeg drømmer ofte at jeg dreper personer som står meg nær.
Jeg drømmer ofte at jeg blir drept, eller er med i en ulykke.

Inatt drømte jeg at at drømmethuset endelig kom ut for salg igjen.
Prisen var overaskende lav, og vi la inn bud.
Vi fikk endelig kjøpt drømmehuset og flyttet fort inn i det.
Da vi hadde bodd der en liten stund oppdaget vi at det var rotter og mus i kjelleren.
Vi måtte bli kvitt disse problemene, så vi rev opp gulvet i kjelleren for å se om det kunne være noe under der som forårsaket alle disse udyrene.

Da vi hadde fått revet opp gulvet fant vi en luke. Vi åpnet luken, og oppdaget mange svarte søppelposer.
Det luktet også råttent under luken. Utrolig ekkelt!
Jeg fikk Jon Arne til å åpne en av posene. Det skulle jeg aldri ha gjort.
Det var ikke hva som helst i posene, det var masse lik der. Døde kropper. Unge og gammle.

Etter at Jon Arne hadde fått åpnet alle posene våknet jeg.

Utrolig ekkel, men samtidig fin drøm.
Den var fin fordi vi fikk kjøpt drømmehuset og flyttet inn dit.
Den var utrolig ekkel pga alle de døde kroppene.


- Har du noen gang drømt helt absurde drømmer?


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3