torsdag 17. november 2011

JULEBORD

Julebord sesongen har startet, og neste helg er det min tur til å dra på julebord. (sammen med Jon Arne)
Jeg har sett en god del på klær jeg kan ha på meg, men vet virkelig ikke hva jeg skal velge.
Jeg lurer faktisk på om jeg skal ha på meg kjole(!) Jeg bruker sjelden kjole, men det er jo litt gøy å pynte seg en gang i blandt også.

Jeg har også sett litt på superkul.no om de har noen fine kjoler som egner seg til julebord, og jeg fant jo en god del der også.


(klikk på bildet for å komme rett inn på siden, hvor du kan kjøpe kjolen!)
Denne svarte kjolen her var i allefall kjempe fin! Litt kort kanskje, men med rett type figur og kropp blir den jo helt vidunderlig. Kan få kjøpt den hos superkul.no til kr. 509,-
Kjolen er svart med dekorerte perler og er en av nyhetene!

(trykk på bildet for å komme rett inn på produktet)
En annen lekker kjole er denne. Den fåes også i fargen hvit.
Pris på denne: kr. 439,-

(klikk på bildet for å komme til produktet)
Denne stilfulle kjolen falt jeg for! Kjempe fin, og prisen er veldig fin også.
Kr. 219,- .


 Jeg klarer virkelig ikke å bestemme meg.
Skal jeg gå for kjole, eller skal jeg ha på meg tunika og thights?
Det er heldigvis en liten stund til enda, men liker å være ute i god tid.
Jeg har jo noen kjoler hengende i klesskapet mitt også, så jeg lurer på om jeg skal ta meg en titt innom der først før jeg skal kjøpe noe nytt!

- Hva hadde dere valgt til julebord?
- Hva synes dere om kjolene til superkul.no?










3 kommentarer:

  1. Jeg syns du skal velge den siste, den syns jeg var finest av alle :)
    Også syns jeg du skal velge kjole og ikke tunika me thigts ja! Det er julebord og da skal man pynte seg ekstra(mener jeg) :D

    SvarSlett
  2. Jeg ville absolutt ha valgt kjole nr 1. den var kjempe fin :)

    SvarSlett
  3. hei ønsker dere alle god jul på forhånd
    julebord

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3