mandag 7. november 2011

KUPP!

Har vært en liten tur på Stjørdal idag, sammen med mamma. Var først en liten tur på torgkvartalet, før vi dro på besøk til containergirl på sutterø.

Trasket litt rundt i butikken, fant masse fint. Lamper, stoler, skap .. Bare så synd jeg ikke har plass til slike ting akkurat nå! Men når jeg får kjøpt meg hus, da blir det andre saker!
Gikk rundt og titta en god stund, plutselig fikk jeg øye på en rød sak som jeg bare måtte ta med meg hjem! Den røde saken jeg snakker om, er en utrolig stilig og gammel kjøkkenvekt fra stube.




Gleder meg skikkelig til jeg kan sette den på plass på kjøkkene mitt(når jeg får ett).
Har som dere også kanskje ser, ikke vasket den enda. Lurer på om jeg skal la den være litt skitten. Er jo litt sjarm i det også. En ting er i allefall sikkert, jeg angrer ikke ett sekund på at jeg kjøpte den!








1 kommentar:

  1. Kjempe fin kjøkkenvekt, elsker slike "gammle" kjøkkentinger!:)
    Håper du får deg et eget kjøkken snart ! :)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3