tirsdag 8. november 2011

OI, SANN!

Føler det blir noen blogginnlegg idag, men jeg må jo ta igjen den tapte bloggingen.
Nå har jeg jo faktisk fått litt motivasjon til å blogge igjen også.
Har jo egentlig ikke så mye annet å ta for meg om dagen, jeg sitter jo bare hjemme.
Bortsett fra de dagene jeg faktisk er på jobb da!

Men i allefall.
Nå sitter jeg på kne på kjøkkenet med macen på kjøkkenbenken.
Musikken dundrer ut fra høytalerne mens fiskegratengen står i stekovnen.
Jeg tenkte jeg skulle vise dere en genial tskjorte som jeg fikk kjøpt igår.

 99,- > Cubus

Synes den var litt stilig jeg. Og det er jo faktisk ganske sant det som står på den også! 


Nå MÅ jeg renske poteter!




2 kommentarer:

  1. Søt t-skjorte! Og liker håret!

    SvarSlett
  2. Syns det er bra du skriver inlegg igjen :D Har savnet å lese så det er bra du har fått insiprasjon igjen !;)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3