mandag 14. november 2011

UBEHAGELIG STERK SOL

Sola i trøndelag er virkelig sterk. Og når vinteren kommer for fult, blir det virkelig ikke bedre.

På lørdagen var jeg på jobb og det var tid for prisrunde som jeg skulle kjøre.
Sola var høyt oppe på himmelen og det var en fin dag. Helt til jeg skulle begynne å kjøre.
Jeg fant virkelig ikke solbrillene mine, så dette kunne jo bli en fin tur.
Jeg hadde lett i hele bilen, uten heller men måtte jo kjøre fordi.

Det er for å være helt ærlig den verste prisrunden jeg noen gang har kjørt!
Sola var så sterk at jeg måtte stoppe opp 2.ganger for å ta en liten pause fra sola, bare lukke øynene i noen sekunder. Så nå skal jeg gå til innkjøp av solbriller.
Jeg har lenge lett etter det perfekte paret og det har jeg funnet på superkul.no !
MEN nå er det jo snart jul, og jeg vet jo ikke hva jeg kan få i julegave.
Så jeg lurer på om jeg bare skal låne mamma sine til jeg får mine egene.

Jeg har sett litt på alle de stilige solbrillene de har på Superkul.no  (klikk på linken for å komme rett inn til de superkule solbrillene) og jeg har blitt forelsket i disse:

Utrolig kule safaribrune solbriller til 179,- Det som er enda bedre er at solbrillene har UV 400 beskyttelse og blokkerer 100% UVA og UVB stråler!

Så nå oppfordrer jeg alle som kjører bil, både om du har førerkort eller bare øvelses kjører!:

Har du ikke solbriller, løp og kjøp!
Det er utholdelig å kjøre uten solbriller på vinteren, da snøen reflekterer lyset fra sola!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3