mandag 22. oktober 2012

nedtur

Kom på skolen kl 10:40 idag. Fikk høre at jeg egentlig ikke trengte å komme før kl 12:00. 
Kjente jeg fikk en kniv i ryggen da, men det går greit. Det verste er vel kanskje at vi har ikke noe studie rom på skolen, så jeg må sitte på klasserommet og forstyrre de andre med det jeg holder på med. Det plager ikke meg, men det kan jo hende det plager de andre. 

Er det noe denne skolen trenger, så er det faktisk et studie rom. Et koselig rom hvor vi som har fritak i fag kan sitte å ha det hyggelig med å gjøre litt lekser, hekle, høre på musikk og bare slappe av mens de andre sliter seg ut med matte, engelsk og masse andre kjedelige fag. 
MEN det var nok for nå. Jeg vil bare ha det ut at jeg vil ha studie rom.  Hadde vært utrolig flott i iallefall.



Sangstjernen min.


MEN sånn ellers da så kan jeg jo fortelle at helgen min har vært helt grei. Har hatt jobbhelg, så det trekker jo litt ned. Men penger må man ha og da må man jobbe.
Jobbet både torsdag, lørdag og søndag. Nå skal jeg ikke jobbe på en evighet og det blir godt.
Nå skal jeg prøve å kun konsentrere meg om skole og skoleoppgaver. Jeg har jo fått fritak i matte og engelsk, så nå har jeg faktisk tid til å gjøre noe annet i de timene. Sånn som idag;
Kjørte Ragne i barnehagen, dro hjem for å dusje, spiste frokost og smurte meg nistepakke for å ha med på skolen. Det siste var bortkastet da jeg kjenner at jeg er stappmett enda og det er lunsj om 10.minutter. 


Men slik kan det gå, sitter bare å gleder meg til vi(jeg) skal hekle igjen jeg. Lurer på om jeg skal fortsette med å hekle søte små blomster som jeg har gjort i det siste. Eller om jeg skal begynne å lage rapporten som skal leveres med heklelappene som jeg har laget. Vi får se hvordan det blir, kan jo hende jeg gjør begge deler samtidig. Blir jeg lei av hekling, så skriver jeg rapport og omvendt. 

Om 4.minutter er det lunsj, så nå stikker jeg for å være sosial med vennene mine faktisk.
Kommer tilbake til bloggen senere idag (kan dessverre ikke love noen ting, men jeg tror..) 



 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3