torsdag 1. november 2012

0.motivasjon ..

Naturfagboken ligger fint i hyllen min på skolen.
Der ligger den helt sikkert kjempe godt. Problemet er bare det at jeg har faktisk naturfagprøve imorgen.
Så dette kan virkelig bli spennende. Har gjort utrolig mange oppgaver på nettsiden til naturfagboken, og nå hører jeg faktisk på lydbok. Det hadde jeg virkelig ikke trodd om meg selv.
MEN jeg har store planer om å få bra karakterer dette året, jeg skal virkelig skjerpe meg og gjøre alt jeg kan for å få bra karakterer. Jeg bommet skikkelig på dette nå, men slik er det når det er mye som skjer i hverdagen.

Jeg kan jo ikke alltid tenke klart. Da blir det jo bare rot i hodet mitt.
Motivasjon trenger jeg også. Akkurat nå er motivasjon lik 0. Det er ingen motivasjon der, og det kjennes ut som alt skal sprekke, men jeg skal klare det! Jeg kan jo ikke gi meg nå.

Det som hadde vært enda bedre for denne motivasjonen og meg selv, hadde vært at skolen hadde hatt en utrolig flott studie-rom hvor vi kan sitte å jobbe, lese til prøver osv.
Jeg har jo fritak i to av felles fagene, så jeg har to timer fri midt i skoledagen en dag i uken. Hva skal jeg gjøre da? Dra hjem for så å dra på skolen igjen? Trooor ikke det.
Gi oss studie-rom! Gi meg ROM!

Vi holder på med en broderingsoppgave nå også. Den ga jeg opp med en gang vi fikk utlevert oppgaven. Aldri sett maken til oppgave før. Greit det er brodering, men når folk sier brodering til meg så tenker jeg på broderingsaida og flotte garn i flotte farger. MEN slik ble det ikke.
Vi fikk utlevert hver vår stofflapp, hvit farge. Hvor vi skulle brodere mange forskjellige typer broderi-søm. For det første så mener ikke jeg at brodering er på en stoffbit. For det andre så var nålen vi skulle bruke så liten at den knakk faktisk da jeg skulle tre tråden inn i nåløyet. Veldig flotte greier.
Også jeg som har så utrolig bra tålmodighet da .. (eeeehnei!)

Føler jeg klager utrolig mye akkurat nå. Men det gjør utrolig godt noen ganger å bare syte litt.
Det er ikke bare godt, det er faktisk ganske deilig å klage og syte litt. åh, det er så synd på meg!


Her kan dere se hva jeg sydde på skolen idag!
For dere som lurer så skal det bli; Nålpute m/bosspose (det sto i iallefall i oppskriften som vi fikk..)

Nå må jeg vel egentlig fortsette med å "lese" litt til prøve, føler egentlig at jeg har lest nok.. SÅ jeg tror faktisk det blir å ta meg litt saft og en røyk.. for så å lese litt blogger før jeg finner sengen.

Jeg må også fortelle dere at jeg har kjøpt meg en superduper duppedings. Det er en slik ting som gjør så jeg kan ta bilder av meg selv; feks outfitbilder.. med selvutløser. det er infrarød osvosv.. avanserte greier. MEN jeg trenger et stativ. Det har jeg ikke, så vi får se om det blir noen bilder av meg selv senere. 









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3