mandag 26. november 2012

23. 5 dyr jeg kunne tenke meg å ha

Har helt glemt at jeg har denne 30days challengen.
Den har jo vart I nesten et år nå, og jeg har vært utrolig slapp på den. Men nå skal jeg ta meg selv I nakken og fullføre den så jeg blir ferdig en dag. Jeg kan ikke love noen ting, men jeg blir forhåpentligvis ferdig med denne før jul. Jeg krysser fingrene for at det blir slik I allefall.
Men iallefall, over til overskriften.
Nå skal jeg nevne 5.dyr jeg kunne tenke meg å ha som kjeledyr, evt bare ha for å ha det.

1.         Katt.
Har alltid vært glad I Katter, og blir aldri lei av de.
De er der hele tiden, og om de kommer bort en dag, eller uke så kommer de alltid tilbake.
Om de ikke blir påkjørt eller spist av reven da.

2.         Enhjørning.
Hvem vil vel ikke ha en enhjørning?
Tenk deg å ri over enga på en hvit enhjøring, det må vel være alle småpikers drøm!

3.         Ape.
Har hatt lyst på en liten apekatt lenge, usikker på hvilken aperase jeg vil ha, men kanskje en liten sjimpanse?

4.         Ugle.
Jeg har jo forelsket meg helt I ugler, vet virkelig ikke helt hvorfor men de er så utrolig fine og spennende dyr. De er litt som meg, sover på dagen og er våken på natten. Også lager de en sånn fin lyd. Uhuuu.

5.         Hest.
Trenger jo egentlig ikke hest om jeg skal ha enhjøring, men kom ikke på noe annet dyr jeg virkelig har lyst på.

Hvilke dyr har du lyst på?





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3