onsdag 21. november 2012

endelig

Da har jeg endelig blitt ferdig med genseren min. 
10.dager med blod, svette og tårer er forbi og jeg har nå endelig fått levert den på skolen. 


Ble ganske fornøyd med den, men gleder meg til en synker litt. For akkurat nå ser jeg ut som en skikkelig god gammeldags potetsekk i den. Ganske spent på hva lærerne sier om den, er den bra eller er den ikke bra? Men det er jo trossalt den første genseren jeg noen gang har strikket, så uansett hva de sier så sier jeg meg veldig fornøyd med den. 

Også må jeg jo nesten ha en liten sånn ATM-oppdatering. Det har jeg ikke hatt på en evighet, så er kommer det.
ATM:

Klassen har prøve i matematikk. Jeg sitter å hører på musikk og tenker, på alt og ingenting. 
Har fått dilla på den nye sangen av Rihanna. (Den er med i forrige innlegg jeg postet..)
Er det noe annet jeg skal fortelle om da? Tror ikke det. Så nå skal dere få se den superduper glade Tina som sitter på skolebenken ... 


SMIIIIIL !

over og ut. 





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3