onsdag 28. november 2012

Julegaver?

Jeg er som mange andre utrolig treig til å handle julegaver.
Og jeg sliter utrolig mye med hva jeg skal kjøpe til hvem, og trenger denne personen virkelig det jeg kjøper?

Jeg har sett utrolig mye på internett etter ting jeg kan kjøpe til folk som absolutt har alt, som de fleste sier. Og jeg har funnet ut av.. Hvorfor ikke kjøpe noe alle har, men som alle også har bruk for.

Feks neglelakk, shampoo, balsam og andre hårprodukter..?
Vi får jo virkelig ikke nok av neglelakk, sminke og hårwax?
Hvem er det som virkelig får nok av dette?

Jeg har jo feks et søskenbarn som har dilla på neglelakk, og jeg har funnet ut at jeg er ikke så mye bedre selv heller. Det er også utrolig billig på Blush, og tilbudene de har er utrolig bra!
Det er mye billigere å kjøpe på Blush enn å kjøpe i butikken, og du sparer også tid og penger på å kjøre til butikken for å handle produktene.


Så da har jeg bare en ting å si, og det er at jeg oppfordrer alle som er usikker på hva du skal handle i julegave til feks kjæresten om å dra innom Blush for å se på produktene de har.
Kanskje de har noe du har lyst på selv også?


Og som de sier selv; De har alltid supersalg!!





1 kommentar:

  1. Da er vi nok 2 som er treige..har ikke kommet igang helt enda, men tipse du ga var utrolig bra :)! kanskje jeg finner noen gaver på blush :)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3