mandag 26. november 2012

Lykkelig.. og en liten nedtur!

Jeg fikk et brev på skolen på torsdagen(type før helgen..)
I det brevet sto det at jeg hadde fått innvilget søknaden min om fritak fra fagene norsk og naturfag, engelsk og matematikk.
Jeg har aldri følt meg så lettet før, det var virkelig en god følelse. Da jeg leste brevet kjentes det ut som om 10kg bare raste ned fra skuldrene mine. Utrolig gode nyheter for meg, så nå kan jeg konsentrere KUN om programfagene og gym.

Det er nesten så jeg har lyst til å danse litt, men da tror jeg kanskje hunden til mamma kan få anfall.
Jada, hunden til mamma har faktisk epilepsi. Aldri sett eller hørt om en hund som har epilepsi før....


Dette er ikke et outfitbilde, men et bilde av meg i et speil som prøver det som skal bli for i skjøtet mitt!

Må nesten legge med et bilde av hunden til mamma også da, ettersom at han er så stakkar der han ligger. 


Er han ikke fin?

Fra lykkelig, til liten nedtur. 

Hvordan er det mulig å glemme én graf? En forbanna graf.. 
Det er så utrolig irriterende, det er faktisk helt utrolig!

Dette er ukens nedtur (så langt..) 
Også over til en opptur igjen.. For et liv jeg har, er det virkelig mulig? 

Jeg har begynt å strikke igjen.. Da jeg var ferdig med genseren sa jeg til meg selv og alle andre at jeg overhode ikke skulle ta i noen strikkepinner på utrolig lenge, for nå var jeg virkelig lei av å strikke. 
Men det varte ikke lenge. Jeg har nemlig begynt å strikke igjen, og denne gangen prøver jeg meg på ullsokker. Åjada, ullsokker.. eller lugger.. eller læsta for de som vil si det. 

Er det noe annet jeg kan dele med dere nå? Eller har jeg skrevet ned det meste? Ja, jeg tror faktisk jeg har gjort det. Så om jeg kommer på noe annet, så skriver jeg det ned .. 











Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3