mandag 12. november 2012

maling

Har endelig begynt å male soverommet vårt nå.
Tenkte jeg skulle ta før og etter bilder, men jeg ble så ivrig med kosten at jeg glemte det helt.
Har noen bilder av malingen underveis, men har ikke fått overført de enda.


EDITEDIT: (Jeg fant et bilde på facebookprofilen til Jona) 

Blir vel kanskje litt mer maling ikveld, da skal jeg ta med meg kameraet og knipse litt bilder.
Vi har jo fått ordnet teppe i trappen også. Og flislegging i gangen er unnagjort.



Snart er det flislegging på badet som står for tur, og jeg gleder meg skikkelig for det tror jeg blir bra! 


Flere bilder fra huset kommer når jeg har tatt de. :)
pspsps: Alle bildene er tatt med mobilen til Jona. (Derfor dårlig kvalitet...)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3