tirsdag 18. desember 2012

28. En måte du kunne tenke deg å tilbringe påskeferien på.

Påskeferien vil jeg tilbringe sammen med venner og familie.
Hjemme, i skogen og på fjellet.
Sene kvelder med sladder og kos, muffins og kaffi.
Solo og kvikklunsj og kanskje en liten skitur om snøen(som enda ikke har kommet, holder seg..)
Jeg har i allefall stor tro på at påsken blir bra, og at vi skal klare å kose oss skikkelig!

ATM:

Sitter å ser tv, drikker litt julebrus og røyker en sigg eller to.
De andre i huset har funnet sengen, mens jeg nyter stillheten.
Jeg må vel strengt talt finne sengen snart jeg også, om jeg skal komme meg opp i morgen tidlig.
Det er bare det at når jeg egentlig skal sove, så finner jeg plutselig en blogg eller to som jeg må se litt på. Kanskje jeg til og med må blogge litt selv også. Redigere litt bilder og bare kose meg, jeg og stillheten. Må vel knote litt mer med photoshop imorgen, tenker jeg. 


Q: Hvordan kunne du tenke deg å tilbringe påskeferien?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3