onsdag 19. desember 2012

29. Noen du savner.

Akkurat nå savner jeg Runa noe sinnsykt!
Jeg har sagt det lenge, at jeg må komme til trondheim snart.. men, det er mye som skjer for tiden og jeg har så dårlig samvittighet for at jeg ikke har klart å rote meg til byen enda.

Jeg klarer sikkert ikke å komme meg til byen før jul heller, men en vakker dag kommer jeg!
Og da skal du få en liten pakke av meg, bare fordi jeg synes du fortjener det og fordi jeg har litt dårlig samvittighet for at jeg fortsatt har jakken din. 

OG når jeg kommer til deg skal vi drikke masse kaffi, røyke og bare kose oss.
åååååeh, som jeg gleder meg!

Kanskje dere vil høre litt om hvorfor jeg savner Runa også?
Da kan jeg si det slik:

- Vi snakker om alt mulig. feks fødsel, bæsj og gutter.
- Hun er virkelig en jente som jeg stoler på. Føler jeg kan si alt til Runa..
- Hun røyker.. Jeg røyker.. VI røyker! (den var bare dum.. )
- Runa er en av få personer som faktisk skjønner seg på meg.. og faktisk vet hva jeg mener.. (når jeg får forklart det på en bra måte..)
- Runa baker verdens beste muffins.. åååeh, jeg vil ha!
- Runa har verdens beste og dummeste hund, Adrian. (savner han også..)
- ååååeh. Savner alt med Runa jeg ..


(Sorrii for bildene, Runa..
MEN æ e jo så glad ti dæ sjøøø..
også har jeg ikke noen andre bilder av deg)


PSPSPS: Må bare si ifra om jeg skal fjerne de. Ikke at jeg tror jeg klarer å gjøre det, men alikevell lizzmmm

:(



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3