mandag 24. desember 2012

Dagen før dagen ..

Dagen har gått til utrolig mye stress. Dårlig humør og null julestemning.
Det har fortsatt ikke gått opp for meg at det faktisk er julaften i morgen..
Hvordan skal dette ende?

For å prøve å komme i litt stemning så har jeg tatt litt bilder av litt forskjellig.
Ble ikke så bra bilder, da jeg ikke orket å dra frem stativet.. MEN i morgen kveld blir det sikkert tatt en del bilder og de kommer nok ut på bloggen etter hvert.

Litt usikker på hvordan det blir med bloggingen i julen, men dere kommer helt sikkert til å høre fra meg. Nå er det jo ikke så veldig mye stress lenger, så jeg kan jo egentlig bare senke skuldrene og nyte livet. Selv om det går litt opp og ned med humøret for tiden. Håper i allefall at julen blir fin og at jeg klarer å kose meg skikkelig.
(Skal faktisk jobbe litt i julen også + at jeg skal på én fest(!!!)



Så da kan jeg vel ikke si annet enn at jeg håper du får en fin jul og at du koser deg kjempe masse.
Spis mye god mat og bare leve i nuet. Det har i allefall jeg tenkt å gjøre.

God Jul!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3