torsdag 6. desember 2012

pscs5 & snow

Snøen har endelig tatt veien mot trøndelag, nå er det bare et spørsmål om den blir liggende eller om den drar igjen?

Sitter på skolen og syr på skjørtet mitt.
Håper på å bli ferdig så fort som mulig, så jeg kan bruke det!


Jeg er også overlykkelig over å endelig ha fått tilbake photoshop.
Så nå er det bare sette seg ned på kvelden, for å redigere litt bilder og lese seg frem til litt forståelse av programmet. Jeg hadde photoshop da jeg gikk i 8.klasse, og da var jeg faktisk ganske flink om jeg får si det selv. Men nå er det noe helt annet, jeg skjønner jo nesten ingenting.

MEN så skal jeg jo ikke bruke photoshop til så mye annet enn redigering av bilder og laging av header, kanskje prøve meg på litt tegning også. Vi får se hvordan det blir. 
Lurer også på om jeg skal droppe den "Tinas Verden" greia på bildene mine.

Jeg tar også veldig gjærne imot litt tips og triks ang redigering og andre photoshoptips! 

Nå hører jeg skjørtet mitt rope, så jeg må nesten dra dit før det kommer og tar meg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3