søndag 2. desember 2012

Velkommen

Desember


Julen 2011
Julen 2009

Julen 2009

Moro å se tilbake på gamle bilder. 
Tenk at lille Ragne har vært så liten.
Kan nesten ikke huske det jeg, det kjennes ut som om det er en evighet siden, men det er jo ikke så lenge siden da. Kjenner jeg får litt vondt når jeg ser på slike bilder, fra da Ragne var liten.
Ikke vondt-vondt, men vondt fordi jeg kjenner jeg har lyst på flere barn. MEN jeg skal overhode ikke ha flere barn! (iallefall ikke nå...)  Først skal jeg bli ferdig med skole, utdanning.. Jeg skal også prøve å få meg en fast jobb som jeg trives i. Jeg vil også at vi skal ha kommet oss skikkelig i orden med huset, og at alt er bare er en dans på roser. (Ja, det er jo virkelig lov til å håpe..) 

ATM: 

Sitter å ser ett eller annet på tv. Må vel legge meg snart nå ettersom det er skole igjen imorgen. 
Jeg gleder meg faktisk kjempe masse til hver skoledag nå! Det er helt utrolig. Jeg stortrives og føler at jeg virkelig har valgt rett nå. Karakterer og alt er akkurat slik som jeg vil, og det er flott!
Lurer på hvordan det hadde vært om jeg hadde tatt dette valget når jeg først skulle søke på videregående skole. Hadde jeg tatt det like særriøst? Det tror ikke jeg. Fraværet mitt er faktisk veldig bra det også. Eneste gangene jeg har vært hjemme er når Ragne har vært syk. Og det er ikke ofte.
Har også noen timer fravær pga jobb, men det ordner seg.
Da jeg først begynte på vgs, var jeg ikke helt stabil (som noen kanskje vil kalle det..) Og fraværet ble også veldig ustabilt. Masse skulking og unnasluntring. MEN nå koser jeg meg! Takk for det. 






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3