mandag 4. februar 2013

Alene tid

Arbeidshelgen er over og en ny uke har begynt.
Ragne har nettopp blitt kjørt i barnehagen, og nå sitter jeg å nyter stillheten og koser meg med varm kakao. God morgen Norge ruller på tven, mens strikkingen ligger på bordet klar til å bli brukt etter en runde med blogglesing.

Jeg skal på skolen til klokken tolv i dag, slik er det hver mandag og det er så utrolig godt!



På fredagen var klassen på kino, hvor vi så dokumentaren om Pushwagner.
Har ikke hørt så mye om Pushwagner før, men jeg viste hvem han var og slikt.
Etter å ha sett dokumentaren om han vet jeg en god del mer, og jeg må bare si det at mannen er virkelig tøff altså! Han har jo virkelig gått igjennom alt han. Narkotika, alkohol, uteligger.. ja, you name it! virkelig en tøff kar, med et utrolig tøft liv!


(google) 


Har ikke noen planer for resten av dagen.
Jeg vet at jeg må holder på med gjenbruksprosjektet på skolen, og jeg gleder meg til jeg er ferdig!

(google)

Q: Har du hørt om Pushwagner?
Q: Hva er dine planer for dagen?


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3